המרכז לפתרונות לשיער | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

המרכז לפתרונות לשיער

אפנת השיער של המאה ה-21 מכתיבה לנו שיער ראש סמיך, בריא ומסודר, ועור חלק משיער באזורי הגוף האחרים. בעבר היה הטיפול בשיער- טיפוח שיער הראש והסרת שיער הגוף- נחלת הנשים בעיקר. היום- גם גברים לא מעטים מטפחים את שיער ראשם.

בקליניקת ענת אלקין מבצעים טיפולים במרכז לפתרונות לשיער הכוללים שיקום, טיפוח והבראת שיער הראש: מניעת נשירתו וריפוי המחלות הפוגעות בו, והדמיית שיער במקום שאין אפשרות לשקמו.

המטלה הראשונה בתחום המרכז לפתרונות לשיער היא לאתר את מקור הבעיה. התקרחות יכולה להיגרם על ידי מחלות שונות, טיפולים רפואיים מסוימים ומצבי לחץ נפשי. ואולם רוב האנשים סובלים מנשירת שיער והתקרחות כתוצאה מגורמים תורשתיים. כתוצאה מסיבות אלה ואחרות יורדת כמות זקיקי שיער הראש, והם מתכווצים בהדרגה. תקופת הצמיחה בהם מתקצרת ותקופות המנוחה מתארכות. השיער נעשה דק יותר ופחות בריא ואיכותי.

גברים סובלים בדרך כלל מנסיגת קו שיער המצח ומהתקרחות ברקות, בעוד הנשים סובלות מהדלדלות שיער בחלקו העליון של הראש, אך קו השיער אצלן נשמר. בעוד תהליך ההתקרחות מתחיל אצל הגברים בגיל די צעיר, אצל הנשים הוא מתחיל בדרך כלל אחרי גיל המעבר.

בקליניקת ענת אלקין אנו מאתרים את הבעיה ממנה נובעת ההתקרחות תוך זמן קצר- מקסימום שבועיים- ומתחילים לטפל בבעיה. אם המצב הוא כזה שזקיקי השיער עדיין פעילים אך פעולתם מואטת- אנו מבצעים טיפול של שיקום שיער: טיפול המשלב חומרים מזינים המוחדרים לעור הקרקפת, ביחד עם עיסוי הממריץ את חילוף החומרים וזרימת הדם והשלמתו במזותרפיה בהתאמה אישית של צמחים המופקים ללא חומר משמר ולפי סוג ההתקרחות ומצב השורשים.
את בעיית התזונה הלא נכונה ואת המחסור בויטמינים אנו פותרים בעזרת תרכובות צמחים המחזקות את הגוף. אלה הםת רכובות צמחיים ותוספי תזונה המיוצרים אצלנו במעבדה ברשיון GMP משרד הבריאות הישראלי.

כיום הוכח כי טיפול חיצוני בלבד אינו מספיק מכוון שנשירת שיער היא סמפטום ונגרמת מגורמים רבים המאיצים את הגנטיקה, אותם ניתן לזהות ולטפל ע"י המכשיר איבחון המתקדם.

ד"ר ענת אלקין היא היחידה אשר משלבת בין הידע מהרפואה מערבית לטיפול בשיטה הטבעית, המכשיר סורק את כל מערכות הגוף בדיוק רב לאחר מיכן אנו נתאים תפריט תזונה מותאם אישית ותרכובות צמחים אשר בהתאמה אישית.

ענת אלקין מזמינה אותך לפגישת בדיקה בעלות וטיפול ראשון מתנה - בקליניקה הפרטית באחד מהסניפים שלנו.

אם המטופל/ת הגיעו אלינו כאשר המצב הוא שזקיקי שיער הראש שלהם, בחלק מן הקרקפת או בכולה, בתרדמת, ואינם יכולים להצמיח עוד שיער (לרוב בקרב גברים מבוגרים), ניתן לבצע הדמיית שיער- המרכז לפתרונות לשיער המהווים מעין איפור קבוע, המקועקע על הקרקפת ויוצר מראה של שיער טבעי על כל שטחה. הדמיית השיער יכולה להתבצע גם בקטעים מסוימים של הקרקפת, ולהשתלב יפה בשיער הטבעי הצומח עליה. חשוב לציין שהדמיית שיער פוגעת בשורשים הרדומים הקיימים ומאיצה את ההתקרחות.

טיפולי שיקום שיער בקליניקת ענת אלקין הם מקצועיים מאד, יעילים מאד, ויביאו לתוצאות הבולטות בשטח זמן קצר מאד לאחר תחילת הטיפול.
 
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי