השתלת שיער בטורקיה - כבר אין צורך לנסוע | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה היא אחת האופציות המועדפות על ישראלים רבים, המעוניינים להגיע לתוצאות מצוינות, לחזור עם שיער רענן ושופע ולחסוך סכום כסף משמעותי. לא אחת קורה שישראלים המעוניינים בביצוע השתלת שיער, הופכים את ההשתלה עצמה לחופשה מפנקת. איך הפכה השתלת שיער בטורקיה לכל כך פופולארית? כיצד קרה שדווקא טורקיה הפכה למוקד משיכה ולמעצמה בכל האמור בנושא השתלת שיער? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

השתלת שיער בטורקיה

בעשורים האחרונים הולכת ועולה המודעות הכללית בנושא אסתטיקה. אם עד לפני כשני עשורים, ההנחה המקובלת היתה שנשים צריכות להקפיד על אסתטיקה ועבור גברים זוהי אופציה בלבד, הרי כיום המצב שונה בתכלית. גברים מקפידים על הנושא לא פחות מנשים, והן מצידן מכבדות הרבה יותר גברים מטופחים. השתלת שיער בטורקיה מסייעת לגברים רבים, שלא התברכו בשפעת שיער או שהשיער שלהם הידלדל בשנים האחרונות, לשפר הן את המראה החיצוני שלהם והן את הרגשה.

זאת, במהירות גדולה יחסית ובהוצאה קטנה באופן משמעותי מזאת הנהוגה בישראל, עבור אותה הפעולה עצמה. זאת ועוד – השתלה כאמור כוללת לעיתים מזומנות גם שהייה מפנקת במלון, כפי שרק הטורקים יכולים להציע. לפיכך, לא פלא שישראלים רבים מעדיפים לבצע השתלת שיער בטורקיה ולא בארץ.

אך כיום ישנה השתלת שיער בסיוע רובוט בארץ הישר מארצות הברית אין כל צורך והצדקה ליסוע לטורקיה לבצע השתלה ידנית. כמו כן רק בארץ ישנו טיפול מקדים לפני ההשתלה להכנת השורשים, חיטוי העור ועיבוי האזור התורם. בכך מגדיל ת תוצאות האחידות בצמיחת השיער המושתל במינימום פגיעה בעור ובשורשים ליד האזור המושתל.

השתלת שיער בטורקיה – מקצוענות במיטבה

המחיר הנמוך של השתלת שיער בטורקיה הוא תוצאה של שוני כלכלי מהותי בין טורקיה לבין ישראל. המרכיב העיקרי בנושא זה הוא שכר העבודה הנמוך בטורקיה, והעלויות הנמוכות של המחייה שם. גם אנשי מקצוע בטורקיה מתאימים את עצמם למצב הכללי, מה שמוזיל את העלויות של השתלת שיער בטורקיה. והופך אותה למשתלמת במיוחד. בנוסף, מרבית אנשי המקצוע בתחום זה בטורקיה עצמה הם איכותיים ומנוסים.

גברים רבים בטורקיה מבצעים השתלת שיער, על מנת לחזק את הדימוי העצמי ולשפר את המראה החיצוני שלהם. כתוצאה, המומחים לנושא בטורקיה עמוסים בעבודה ובעיקר – מנוסים מאד אך לא מגיעים לאיכות של התוצאות של השתלה עם רובוט במיוחד לאנשים בעליה רגישות בעור, אזור תורם מוחלש ונטייה לריאקציה התוצאות גבוהות באחוזים רבים מהשתלה ידנית.

השתלת שיער בטורקיה - כבר אין צורך לנסוע

השתלת שיער robotics-fue במרכז לבריאות ואסתטיקה מבית ענת אלקין המבוצעת בת"א בחדר נקי עם מערכת מיזוג של חדר ניתוח עם תקן. ד"ר ענת אלקין היא הנציגה חברת I Brain Robotics בישראל. היא פעלה באירגון הבינלאומי של השתלות השיער isrhrs.com מעבירה סדנאות לרופאים בכל העולם ומלמדת את השיטה החדשנית בעולם להשתלות שיער, כל הצוות שלה בארץ עבר הכשרות בתחום. הרופאים ישראלים בעלי MD ממשרד הבריאות הישראלי ועובדים תחת פיקוח ותחת פרוטוקול אמריקאי המחמיר ביותר.

השתלת שיער היא בעצם פתרון יעיל לאלו הסובלים מתופעת ההתקרחות ואין להם זקיקי שיער אשר ניתן לשקמם.
לכן הפתרון הטבעי ביותר בשביל אנשים אלו זה השתלת שיער.

היתרון בהשתלה שיער בסיוע רובוט שזקוקים השיער שבוחר הרובוט לצוות המטפלת מזהה אך ורק את הזקיקים הבריאים אשר מכילים מ2-5 זקיקים בבולמוס אחד.

הזקיקים נלקחים המטופל עצמו ולכן יוצר מינימום ריאקציה בעור וקליטת שורשים מקסימלית.
התהליך הוא פשוט בעיקר בגלל הטכנולוגיה שקיימת היום הפרוצדורה כבר אינה נקראת ניתוח, ולכן אינה מצריכה הכנה רפואית ממושכת או אשפוז.

השתלת השיער בשיטה Robotics Fue ננו כרורגית אלקטרונית מדויקת ומופחתת כאב, הרובוט שואב את זקיקי השיער בשלמות כדי שלא יחתכו.. על מנת לקבל מקסימום זקיקים בריאים.

ההרדמה היא מקומית פשוטה ומהירה

כמובן שלא כל אחד מתאים להשתלה לכן כדאי לקבל ייעוץ מקצועי שיבחן את מצב זקיקי השיער ואם מתאים להשתלה או לטיפול בזקיקים הקיימים על מנת לחזק ולעודד את צמיחתם בטכנולוגיה מתקדמת, אחד הטיפולים הפופולריים כיום בתחום עידוד הצמיחה נקרא טיפול Prf הבנוי מפלזמה עצמית ומאיצי צמיחה, ניתן ומומלץ לבצע את הטיפול לפני ההשתלה בכדי שזקיקי השיער התחזקו התעבו, הקרקפת תתנקה והתאזנו הרדיקלים החופשיים. בטיפול מקדים ניתן ליעל את תוצאות השיער הקיים והשיער המושתל.

וכאן המקום לומר שחבל לטוס לטורקיה שקיימת תחלופה בארץ שלנו. נשמח לעזור... המחיר זהה
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי