טיפולי גוף | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

טיפולי גוף

כולנו, נשים וגברים, אוהבים לטפח את גופינו ולהיראות טוב. זה גורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו, מחזק את דימוי הגוף שלנו ומעלה את לנו הביטחון.

טיפולי הגוף שלנו יעניקו לכם חוויה עוצמתית ומקיפה, מכף רגל ועד ראש. מטרתם של הטיפולים היא לתחזק את העור, לטפל בקמטים ובכתמי פיגמנטציה, למוסס ריכוזי שומן ולהעניק מראה צעיר, רענן ואסתטי במיוחד.

תחילה נאבחן את גופכם באמצעות מכשיר מתקדם הנקרא G.D, המשלב סריקה של כל מערכות הגוף וטיפול ברפואת תדרים. הטיפולים הקליניקות של ד"ר ענת אלקין PhD, מבוססים על המכשור המתקדם הזה בשילוב תכשירים טבעיים ואיכותיים שמותאים אישית לכל מטופל.

שיטת הטיפול שלנו משלבת עיסויים - העיסויים מהווים חלק חשוב בתחום טיפולי גוף. העיסוי מרפה את השרירים, מוציא רעלים מן העור ומאיץ את מחזור הדם. הוא משרה רוגע והנאה, ומומלץ למי שסובלים מעייפות ומכאבי שרירים במקומות מסוימים בגוף. הקוסמטיקאיות שלנו מקצועיות מאד בתחום העיסוי, ויעניקו לכם טיפול מהנה, מפנק ומועיל.

מי לא רוצה להצר היקפים? אלא שלא תמיד אנו מצליחים לעשות זאת בדרכים הקונבנציונאליות של דיאטה ופעילות גופנית. היום ניתן להיעזר בטכנולוגיה של גלי רדיו (RF) ולייזר למטרה זו. אך הטיפול היעיל ביותר והבריא ביותר לגוף ולעור הוא טיפול בקפסולה - המסת שומן בעזרת שילוב הטכנולוגיות היא תחום נוסף של טיפולי גוף הנערכים בקליניקה של ד"ר ענת אלקין.
צלוליט הוא תופעה של הצטברות שומן הגורמת לעור להיראות גבשושי, דמוי קליפת תפוז. קשה להיפטר מן הצלוליט באמצעות דיאטה או פעילות גופנית, והוא מצטבר לרוב באזור הירכיים, הזרועות והבטן.

בתוך התחום הרחב של טיפולי האסתטיקה והגוף, הטיפול בצלוליט נעשה פופולארי ומבוקש. אחת הדרכים המקובלות להפחתת צלוליט היא בעזרת מכשור חדשני שבאמצעותו מעסים את מקום הצלוליט וממיסים אותו. כמובן שאסור להגזים עם העיסוי ומומלץ לעסות את האזור הפגוע בין 3-5 דקות בלבד, על מנת לא לגרום לאדמומיות ולעיתים אף לדלקות, שכן הגוף אינו רגיל לעיסוי מסוג זה באופן ממושך וארוך.

טיפול הקפסולה הוא טיפול חדשני, בו עוטפים את הגוף באצות, שמנים וניילון ונכנסים לקפסולה אשר יוצרת רטט בשילוב חום. הפעולה הזאת מפרקת את הטוקסינים, הרעלנים והנוזלים שנמצאים בתאי השומן, ולאחר מכן עובדים נקודתית באזורים הבעיתיים באמצעות מכשיר רוטט המשלב וואקום ובכך מעבירים את כל השומן שהתפרק למערכת הלימפה.

טיפול נוסף שנמצא כיעיל מאוד להצרת היקפים, הינו טיפול הקפאת שומן: בטיפול מחברים ידיות לגוף במשך כשעה, במהלכה מגיע המכשיר ל - 8 מעלות, אשר חודרות את שכבות העור ומגיעות לשכבת השומן. השומן בגופנו מתפרק בקור, ולאחר מכן המטפל מבצע עיסוי עדין המסייע להמריץ את הדם. לאחר כחודש וחצי מתחילים התאים שהוקפאו להסתלק מהגוף באמצעות מערכת הלימפה ותוצאות הטיפול יראו לעין.

טיפול נוסף הנמצא תחת ההגדרה של טיפולי גוף הינו טיפול פנים, אשר לרוב נעשה בעזרת שמנים ומשחות מיוחדות אשר תורמות לחיזוק עור הפנים ולמניעת קמטים או פצעים כגון אקנה או פצעי בגרות. טיפול פנים גורם לשיפור זרימת הדם באזור הפנים ובנוסף גורם להרגעות של מערכת העצבים הנמצאת במוח.

בקליניקות של הלף סולושיין מתבצעת סריקה למערכות הגוף בטכנולוגיה מתקדמת, המעניקה גם טיפול בתדרים.

בקליניקה פועלים רופאים המומחים כל אחד בתחומו.

טיפולי הגוף כוללים שינוי תזונתי והתאמת פורמולות ייחודיות בהתאמה אישית לכל מטופל.

לתיאום חייגו 5354*
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי