סיבות לנשירת שיער: גורמים ודרכי טיפול מומלצות | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

נשירת שיער נשים סיבות

אם קורה לכם שהמברשת של השיער מתמלת בשיערות לאחר סירוק קל, או שאתם מעבירים אצבעות בשיערכם ונשארים עם קבוצת שיערות בכף היד - כנראה שאתם מתמודדים עם נשירת שיער.
 
קיימות סיבות שונות לנשירת שיער, למעשה אפשר לחלק את הסיבות לנשירת שיער לכמה קבוצות:

הסיבה הראשונה היא הורמונאלית. זוהי תופעה מוכרת בקרב נשים אשר מתמודדות עם נשירת שיער. למשל, נשים אשר מקבלות וסת לראשונה או להיפך, נשים שאין להן יותר וסת. נשים בהריון או אחרי לידה, ונשים שעוברות שינויים הורמונאליים מסיבות שונות.
 
הסיבה השנייה של הסיבות היא בגלל מחסור בוויטמינים ומינרליים. ישנה קבוצה של ויטמינים ומינרליים שאנחנו חייבים שיהיו בגופנו. מחסור בויטמינים עלול לגרום לנשירת שיער חמורה עד להידללות של ממש, אצל גברים ונשים כאחד.
 
הסיבה השלישית היא נפשית. אנשים שמתמודדים עם מתחים, לחצים, חרדות ופחדים, מוצאים את עצמם לא פעם סובלים מנשירת שיער. סיבות אלו קלות מאוד לאבחון, אך חשוב לסרוק את כל מערכת העצבים כדי לדעת בדיוק את מקור הבעיה. יש מקום לומר, שלא חייבים להגיע למצב נפשי קיצוני בשביל להתמודד עם נשירת שיער. 
 
הסיבה הרביעית היא טראומה.
אנשים שחוו או חווים טראומה, עלולים לסבול גם כן נשירת שיער. 

הסיבה החמישית היא בעיות רפואיות שונות ותהליכים תת קליניים המתרחשים בגוף

מחקרים אחרונים מראים כי אנשים הסובלים מהתקרחות מתחת לגיל 40 הם בעלי נטייה לבעיות בכלי הדם, בעיות חילוף מטבולי, מערכת עצבים לא תקינה, חיידקים בקיבה ובעיות ספיגה. וכן 80% מהגורמים להתקרחות אלו הבעיות הפנים גופניות הללו.
 
כמו כן, אנחנו מוצאים לא פעם ששינויים בהרגלי החיים, התזונה או בסגנון החיים עלולים להוביל לנשירת שיער - עבודה חדשה, מקום מגורים חדש, ירידה בפעילות גופנית, תזונה לקויה או לא מותאמת, מצבים בריאותיים שוניםועוד.

חברתנו הינה הבלעדית המציעה טיפול מקיף לשיקום שיער דליל המותאם לפי סריקת מערכות הגוף בהצלבה עם בדיקות דם ובהתאמה לפי מצב השורשים. טיפול זה ידוע ע"י כל הרופאים בעולם ומסב את אחוז התוצאות הגבוה ביותר מהסיבה שהטיפול מיטבי למערכות הגוף במינימום ריאקציה.

כמו כן חברתנו מציעה טיפול בלעדי נוסף בארץ בשם השתלת שיער בסיוע רובוט למטופלים אשר אין באזור מסויים בקרקפתם שורשים חיים.
 
אם אתם רוצים לדעת עוד על נשירת שיער סיבות ודרכים להתמודד איתן, אתם מוזמנים לפנות אלי, ד"ר ענת אלקין PhD, מומחית בטיפול בנשירת שיער אצל גברים ונשים. ניתן ליצור איתי קשר עוד היום ואני אשמח לעמוד לרשותכם. 

5354*
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי