נשירת שיער: מניעה, טיפול ואבחון ממוחשב ומתקדם | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
נשירת שיער היא תופעה מוכרת כיום גם בקרב אנשים צעירים. בעבר נשירת שיער הייתה נחלתם של אנשים מבוגרים אשר באופן טבעי, מפאת גילם המבוגר, היו סובלים מנשירת שיער והתקרחות. כיום ניתן לראות שהתופעה הולכת וגוברת והיא אינה רק פקטור של גיל, ניתן לראות גברים ונשים בשנים המוקדמות של חייהם, אשר סובלים מנשירת שיער והתקרחות.

אנחנו בהייר סולושיין מתמחים במציאת שורש הבעיה. ע"י אבחון ממוחשב ומתקדם וטיפול ברפואת התדרים נבין מהו הגורם לנשירת השיער, ושהיא למעשה סימפטום. נתאים טיפול מותאם אישית המשלב הזרקת תרכובות צמחים וגם תרכובות פנימיות לאיזון הגוף. רק כך ניתן להביא לאיזון הגוף ומיצוי מקסימלי של צמיחת השורשים הרדומים. 

מומלץ לא להשתמש בחומרים כימיים ולהגיע לאבחון כמה שיותר מוקדם.
טיפול בנשירת שיער וצמיחה מחודשת
נשירה בעבר היו מאבחנים באמצעות בדיקת דם בלבד, בקליניקות שלנו החלטנו לקחת את האבחון צעד אחד קדימה ע"י אבחון ממוחשב מהמתקדמים בעולם בסריקת מערכות הגוף וטיפול בתדרים. בעזרת המכשיר ניתן לקבל אינפורמציה מדויקת על כל המערכות והפרמטרים בגוף, ניתן לזהות את שורש הבעיה ואת הגורמים המאיצים את הגנטיקה ולהתאים טיפול ממוקד ברפואת תדרים.
 
מחקרים מוכיחים כי למתקרחים מתחת לגיל 40 בעלי נטייה לבעיות בכלי הדם, בעיות חילוף מטבולי, מערכת עצבים לא תקינה, חיידקים בקיבה ובעיות ספיגה.

4 סיבות לנשירת שיער:

 

גנים ותורשה:

אחת הסיבות המרכזיות שבגללה אנשים צעירים סובלים כיום מנשירת שיער והתקרחות היא גנטיקה (הורמון הDHT). כלומר, הסיכוי שתסבלו מנשירת שיער והתקרחות בגיל צעיר יחסית או מבוגר, מושפע ברוב המקרים מהגנים המועברים אליכם בתורשה מהדורות הקודמים. כמובן שלא בהכרח והנשירה אף לעיתים קופצת דור.

תזונה וויטמינים:

צמיחה טובה ובריאה של השיער תלויה רבות בתזונה, בוויטמנים והמינראליים שאתם מכניסים לגוף שלכם. במידה ותהיה פגיעה באחד מהמרכיבים האלה, הסיכוי לסבול מתופעות של התקרחות או נשירת שיער גדל. ניתן לפענח את מקור הנשירה ע"י איבחון מקיף ומתקדם הנותן הרבה יותר אינפורמציה מבדיקות דם.

מצבי רוח:

אנשים רבים לא מודעים לכך שמצב הרוח שלהם והמתח בו הם נמצאים עשויים להשפיע באופן ישיר על עוצמת הנשירה ואיבוד השיער. מחקרים מוכיחים כי אדם השרוי במצבי לחץ, חרדה, דיכאון, כעס ומתח הוא משפיע באופן ישיר על נשירת השיער וההתקרחות. ניתן לטפל במצבים אלו באמצעות שיחות, דימיון מודרך ותרכובות צמחים טבעיות, המרגיעות את מערכת העצבים בשילוב רפואת התדרים המטפלת נקודתית בסטרס ולחץ נפשי.

מחלות עור:

מחלות עור שונות עלולות לגרום לתופעות של נשירה והתקרחות. השורשים של השיער נפגעים עקב מחלת העור ולעתים אף בעקבות הטיפול במחלה, אלו יכולים לגרום לתופעות כמו שמנוניות יתר, יובש וקשקשים. כשפונים לטיפול בנשירה, ראשית יש לנקות את הקרקפת, אחרת לא ניתן לשקם את השיער ולהביא לצמיחה מחודשת. לרוב, מחלות קרקפת הינן סימפטום לבעיה פנימית, עמוקה יותר. לכן, יש צורך לאבחן ולטפל בשורש הבעיה וכך לאזן את הגוף ע"פ השיטת הנטורופתיה הקלינית. באמצעות נטורופתיה ניתן להביא לאיזון הגוף והורדת המתח ולשפר את המטבוליזם. מצבים נוספים בהם ניתן לטפל באמצעות נטורופתיה הם לאחר הריון, שחלות פוליציסטיות, גיל המעבר, בעיות בבלוטת התריס, בעיות מטבוליות וחיידקים בקיבה.

ע"י אבחון נכון ניתן לאתר את הגורם ולטפל באופן מיטבי.

לרוב, מדובר בשילוב של מספר סיבות הגורמות או מאיצות את בעיית הנשירה וחשוב לאבחן ולטפל נכון.

בראש הפירמידה נמצא DHT המטבולית הפעיל ביולוגית של הורמון הטסטוסטרון אשר יושב על זקיקי השיער וגורם להתכווצותם. ל- DHT יש זיקה חזקה ביותר לקולטן הטסטוסטרון והוא שייך לקבוצת התרכובות הנקראת אנדרוגנים. ההורמון DHT גורם לשלב הגדילה של השערות להתקצר באופן ניכר ובכך גורם להתקרחות.

דרכי הטיפול בנשירת שיער:

בעקבות התופעה הגוברת של התקרחות בקרב אנשים צעירים, כיום ישנן חברות רבות אשר מציעות מוצרים לטיפול בבעיית ההתקרחות ונשירת השיער בקרב נשים וגברים.

אחת השיטות שהיו פופולאריות עד תחילת שנת 2012 היא השתלת שיער. בהשתלת שיער למעשה לוקחים שיער מהחלק האחורי של הקרקפת ומחדירים את זקיקי השיער למקום הנדרש. ברוב המקרים, השתלת שיער לא נראית אסתטית או טבעית במיוחד, העור נראה כאילו עבר ניקוב ונראה מקומט. בשנת 2018 התחילולבצע השתלות שיער בסיוע רובוט ואחוז התוצאות של ההשתלה גדל ואחוז הפגיעה בשערות ליד האזור המושתל קטן בכך אחוז התוצאות ואחידות ההשתלה גדל משעותית.

אנשים רבים אשר סובלים ממחסור בויטמינים סובלים מנשירת שיער ולכן צריכת וויטמינים ותוספים עשויה לעצור את נשירת השיער. לרוב מטופלים אשר סובלים מחוסרים, מחלות פנימיות וחיידקים בקיבה, נוצרות בגופם בעיות ספיגה ובעיות במערכת החיסונית. כיום ניתן למצוא מחקרים המראים כי הויטמינים מכילים בתוכם סינתזה ולכן צריכה מוגברת של ויטמינים לתקופה ארוכה לא בריאה לגוף.

ישנם טיפולים רבים היום בשוק הנקראים - בריאות הקרקפת טיפולים אלו כוללים מנורות לד, קסדת לייזר, עיסויים וחיטויים בחומרים וטכניקות שונות, מחקרית הדבר אינו עושה נזק אבל אין שום מחקר כי הדבר מטפל בשורש הבעיה וגורם לצמיחת שיער. הדבר יכול לנקות את הקרקפת ולשפר את הטקסטורה של השיער הקיים בלבד, אך לא לאורך זמן.

עוד בשנים שרק התחילו לחקור את תופעת נשירת השיער והתחילו לפתוח תרופות עבורה, פותחו כדורים ומשחות על בסיס כימי. התכשירים והכדורים נבדקו ונמצאו כיעילים לטיפול בתופעה, אך בטווח הארוך נמצא כי הם פוגעים בכבד, בכליות ואף בעור. לדוגמה כדור בשם "פרופסיה", אשר מדכא את ההורמון הגברי (DHT) ולאחר כשנה נמצא כפוגע בכבד, בכליות, במטבוליזם, באון הגברי ואף גורם למתח נפשי המוביל להאצה של הנשירה.

טיפול אשר פרץ דרך בשנת 2010 והיה נהוג לבצעו עד שנת 2013 היינו הזרקת פלזמה עצמית (פלזמתרפיה -PRP), טיפול המבוסס על הזרקה המופקת מהדם של המטופל עצמו. לאחר שנוטלים מהמטופל דגימת דם, מפרידים את כדוריות הדם הלבנות במכשיר צנטריפוגה ומזריקים אותה לעור הקרקפת. תאי הגזע הנמצאים בטסיות הדם יגרמו לעצירת הנשירה ולהתחדשות העור.בשנת 2017 תפס תאוצה בקרב רופאים רבים כאשר ראו שהטיפול בטוח לשימוש יותר מאשר מינוקסי. אך אינו מסבר מספיק תוצאות לבעלי שיער דליל אלא רק מאט את הנשירה לכן משמש כטיפול משלים ומבוצע לקראת סוף הטיפול המקיף.

הטיפול עשוי לעזור לחלק מהמטופלים בעצירת נשירת השיער, אך הוא אינו מצמיח שיער חדש. הסיבה לכך שטיפול מהסוג הזה אינו אפקטיבי דיו, היא משום שהזרקת דם בלבד אינה משפיעה על השורש - זקיק השערה אלא רק על העור עצמו. טיפול מהסוג הזה מצריך תלות לשנים ואינו יכול להתבצע באופן אישי ללא רופא. בנוסף, לא מדובר בפתרון עמוק ואיכותי, אלא בפתרון שטחי וזמני בלבד, לכן הטיפול מתבצע רק כטיפול משלים.

מכשירי לשיער לחיטוי וזרימת דם כמו: מכשירי פולסים גלוונים, יונים של אבץ ולפעמים גם מנורות לד או לייזר, אינם מאפשרים טיפול מלא ואינם מסוגלים להביא לצמיחת שיער מחודשת בטווח הארוך. מכשירים אלו יכולים לשפר את מרקם השיער אך הם טיפולים משלימים בלבד לטיפול בנשירת שיער.

כיום ישנם טיפולי הפועלים על מיקרו רקמה בין תאית ברפואה רגנירטיבית אשר נלקח מדוגמת עור מהעורף 3 פ'נצים בגודל 2.5 מ"מ  להכנת תמיסה בין תאית. התמיסה מכילה גם מיקרו שורשים מדוגמת העור. טיפול זה מבוצע פעם אחת ונחשב חזק בהרבה מטיפולי הפלזמה. במיוחד למטופלים עם קרקפת רגישה ובעיות עור נוספות.

כדי לשקם את השיער בצורה האיכותית והעמוקה ביותר יש להגיע לפגישת ייעוץ, אבחנה ובדיקה אצל ד"ר ענת אלקין PhD ולהתאים טיפול פנימי וחיצוני בהתאמה אישית.

החידוש שלנו הוא שילוב בין שלוש שיטות, הראשונה היא החדרת חומרים מזינים ותרכובות צמחים טיבעיות, שיפור זרימת הדם לרקמות החיבור וניקיון הקרקפת, ולבסוף מזותרפיה. בכך אנו יכולים לעבוד על משטח נקי ולהביא תוצאות גבוהות שנשמרות לכל החיים בתחזוק בייתי מינימלי.

על מנת למצוא פתרון לבעיית ההתקרחות יש לבצע בדיקת מצב הקרקפת ובדיקת דם ביוגנוסטיקה, במכשיר האבחון  המתקדם ביותר בעולם G.D. המכשיר מאפשר לנו, בכמה דקות, לבדוק את כל מערכות הגוף ברמת דיוק של 99%. ניתן לזהות אלרגנים שונים, מתכות, דלקות, חיידקים, רעלים, מצב אנרגטי של הגוף ותהליכים כרוניים בגוף. בכך ניתן למצוא בקלות וביעילות את שורש הבעיה ומקורה.

הפיתוח של ד"ר ענת אלקין PhD הינו טיפול מזותרפיה בהתאמה אישית, של פפטידים (שרשרת קצרה של חומצות אמינו) וצמחים, ללא חומרים משמרים ובהתאמה אישית לכל קרקפת. הטיפול מסייע בשיקום השיער ומעודד צמיחת שיער מחודשת.

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ, ללא התחייבות ובדיקה אישית ע"י ד"ר אלקין, להתאמת טיפול אישי. תוכלו לראות ולפגוש מטופלים שמוכנים להיחשף בקליניקה, שהגיעו קרחים כמעט לחלוטין וגם מטופלים שהגיעו עם דלילות שיער.

כל התמציות הינן בנוסחה מקורית  - ללא טיפול ההחדרה וללא טיפול בתאים בגוף אין הטיפול יעיל - היזהרו מחיקויים!

אנו מתחייבים שכל התמונות וההמלצות מקוריות ואותנטיות. הנכם מוזמנים לראות תמונות נוספות ומטופלים בקליניקה.

בקלינקה פועלים רופאים בעלי תואר M.D. ממשרד הבריאות הישראלי, המומחים כל אחד בתחומו.

בברכה ד"ר ענת אלקין PhD מומחית בנטורופתיה, אבחון ואיזון הגוף בתדרים,  שיקום שיער וצמיחה מחודשת.

נשירת שיער

טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות
תמונות בתהליך טיפול:
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי