רופא נשירת שיער | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

רופא נשירת שיער

כל מי שסובל משיער דליל או מתופעה של התקרחות מומלץ כי ילך אל רופא נשירת שיער אשר יוכל לאבחן את הבעיה ולהעניק לו את הטיפול והמענה המקצועי המתאים ביותר. למעשה, במידה ואתם סובלים מנשירת שיער ואינכם מטפלים בנושא ומבקרים רופא נשירת שיער יש לקחת בחשבון כי המצב יכול להחמיר במקרים רבים. המטרה העיקרית והחשובה ביותר של רופא נשירת שיער היא להתאים את הטיפול הנכון ביותר עבור המטופל על מנת למזער את התופעה ובמקרים מסוימים אף לעצור אותה. כמו כן, מדובר בתופעה אשר יכולה להופיע אצל גברים ונשים כאחד ודורשת טיפול במהירות האפשרית על מנת למנוע נזקים לטווח הארוך. חשוב לזכור כי כאשר אתם מחפשים רופא נשירת שיער חשוב לערוך סקר שוק ובדיקה מקיפה ולבחור ברופא מקצועי ובעל ניסיון אשר מתמחה בתחום, כך תוכלו להבטיח את התוצאה האפקטיבית והאיכותית ביותר. ד״ר ענת אלקין מתמחה בתחום זה ומציעה מגוון פתרונות עבור נשירת שיער התקרחות, תוך בחינה מעמיקה של סיבות נשירת שיער. 

נשירת שיער התקרחות

אין ספק כי הבחירה לעבור טיפול נגד נשירת שיער התקרחות הינו אישי ותלוי ברצון של המטופל לטיפול אפקטיבי ומיידי של התופעה, לשם כך יש צור להיפגש עם רופא עור נשירת שיער אשר מתמחה בתחום ויכול לבצע בראש ובראשונה אבחון מעמיק וקפדני ולאתר את גורם הבעיה. תופעת ההתקרחות יכולה להיות כרונית, קלה או חריפה, כאשר בכל המקרים נדרש טיפול מיידי והתייחסות לבעיה. נשים וגברים אשר סובלים מהתופעה בוחרים לטפל בה מתוך הבנה כי המראה החיצוני שלנו הינו כרטיס ביקור, ולביטחון העצמי והדימוי העצמי חשובה גבוהה במיוחד. 

סיבות נשירת שיער

ישנו היצע רב ומגוון של סיבות נשירת שיער, ישנן סיבות גנטיות, תורשתיות, פיזיות, ריגשיות, נפשיות, ועוד. כל סיבה למעשה מצריכה סוג טיפול שונה, ולכן ישנה חשיבות אדירה לפנייה אל רופא עור נשירת שיער מקצועי אשר מתמחה בתחום ויכול לאתר את הסיבה ובהתאם לכך להתאים את הטיפול הנכון ביותר. 

רופא עור נשירת שיער

ד״ר ענת אלקין מתמחה ברפואת תדרים ומומחית לנטורופתיה אשר מציעה לקהל הרחב היצע מגוון ועשיר של טיפולים לתופעת ההתקרחות, כאשר כל טיפול מתבצע בהתאמה אישית תוך אבחון הגורם הבעייתי. 
 
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי