גורמים לנשירת שיער | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

גורמים לנשירת שיער

גורמים לנשירת שיער יכולים להיות רבים ומגוונים, החל מגורמים גנטיים, פיזיים ועד גורמים נפשיים ורגשיים. הטיפול לנשירת שיער הפך לאחד מן הטיפולים היותר נפוצים בקרב נשים וגברים כאשר כל אחד סובל ממגוון שונה של גורמים לנשירת שיער. כמו כן, הזנחה של הנושא ואי טיפול נכון ומתאים יכולים פעמים רבות לגרום להידרדרות במצב ולעיתים אף לנזק בלתי הפיך. לכן, כאשר מאתרים גורמים לנשירת שיער,  יש לפעול בהתאם ולהתחיל את הטיפול. ד״ר ענת אלקין מתמחה בזיהוי של גורמים לנשירת שיער, ומתן טיפול בנשירה לגברים ולנשים, טיפול בנשירת שיערות, ובמגוון רחב של תופעות הגורמות לנשירה. כמו כן, ד״ר ענת אלקין הינה מומחית בתחום רפואת תדרים ונטורופתיה, ורכשה ניסיון רב תוך כדי הכשרות והתמחויות רבות בארץ ובעולם. 

טיפול בנשירה

טיפול בנשירה הינו סוג טיפול אשר מעסיק בעיקר אנשים אשר סובלים משיער דליל, נשירת שיער חריפה ומוגברת, או תסמינים של התקרחות. מדובר על תופעה אשר יכולה להופיע אצל נשים ואצל גברים בטווח גילאים צעיר ומבוגר כאחד. חשוב להבין כי טיפול נכון, מקצועי ומותאם אישית יכול להביא לשיפור משמעותי בתופעת הנשירה, ואף למנוע פעמים רבות הדרדרות אפשרית נוספת. בנוסף, ישנה חשיבות קריטית ומרכזית במיוחד לאבחון מקצועי על ידי רופא מומחה בעל ניסיון בתחום. האבחון למעשה מאפשר לרופא להבחין מהו הגורם אשר הביא לתופעת הנשירה, ובהתאם לכך להתאים את הטיפול המתאים והנכון ביותר אשר יצליח להביא לתוצאות האפקטביות ביותר. 

טיפול בנשירת שיערות

כל מי שסבל או סובל מנשירת שיער, שיער דליל ותופעת התקרחות, יחפש טיפול בנשירת שיערות. מומלץ לבחור ברופא מקצועי אשר מתמחה בתחום, ויוכל להעניק טיפול אפקטיבי ומותאם אישית. אמנם קיימים טיפולים שונים ומגוונים אשר כל אחד מהם מציע את התוצאה המהירה, הטובה והיעילה ביותר, אך חשוב לא להתפתות לכל פתרון או טיפול, ולהתייעץ עם איש מקצוע. 

תופעות הגורמות לנשירה

תופעות הגורמות לנשירה יכולות להיות רבות ומגוונות. ראשית יש את הגורם הגנטי, אשר פעמים רבות עובר מההורים לילדים ומשפיע באופן משמעותי. כמו כן, קיים הגורם הרגשי, כאשר פעמים רבות נשירה יכולה להתרחש לאחר לידה, אז הגוף עובר שינויים רבים, או במקרים של טראומה, לחצים ומתחים ברמה גבוהה ועוד. 
 
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי