נשירת שיער | ענת אלקין
המרכז לבריאות
ואסתטיקה רפואית
שיער | פנים | גוף
RU
phone6, phone, contact, telephone, support, call
5354*
Hair Solution

60 תשלומים
במימון בהוראת קבע
מרכז בריאות
ואסתטיקה רפואית
טיפולי שיער
טיפולי פנים
טיפולי גוף
מאמרים
Full Lashes
זקן וגבות

נשירת שיער

סובלים מנשירת שיער? כדאי שתדעו שזה לא סוף העולם ויש דרכים מוכחות לטיפול בבעיה. לנשירת השיער יכולות להיות מספר סיבות ולכן לא כל נשירה אצל אדם אחד היא דומה אצל אדם אחר הסובל מנשירה של השיער. דבר ראשון שחשוב לעשות הוא אבחון. היום ניתן לבצע אבחון ממוחשב בעזרת מערכות מתקדמות במרכז לרפואה אסתטית. 

לאחר האבחון ניתן להתאים את הטיפול הנכון והיעיל עבור המטופל. אחת הדרכים לבצע זאת היא באמצעות טיפול בשיטות טבעיות. 

נשירת שיער טיפול טבעי

בחיפוש אחר הדרכים לטיפול בנשירת שיער טיפול טבעי נחשב ליעיל מאוד לטווח הארוך. מחסור של ויטמינים ומינרלים גורמים לעיתים לנשירת השיער אצל גברים ונשים, וטיפול במחסור זה יכול לעודד את צמיחת השיער מחדש ולפתור את בעיית נשירת השיער לטווח הארוך. 

נשירת שיער גברים

אצל גברים נשירת השיער היא לעיתים קרובות גם התקרחות. כלומר, השיער שנשר לא יחודש במקרה זה ולכן יש צורך בטיפולים שונים מלבד הטיפול הטבעי. הרופא המאבחן יכול להחליט איזה טיפול יתאים למטופלים הסובלים מנשירת שיער גברים בהתאם לסיבת הנשירה. 

נשירת שיער נשים

החברה המודרנית דורשת מהנשים להיראות מושלמות בכל יום ובכל שעה. נשים הסובלות מנשירה יכולות לסבול גם מבעיה חברתית ונפשית ולכן יש חשיבות רבה לטיפול בבעיית נשירת שיער נשים. אחת הסיבות לנשירת השיער אצל נשים היא סיבה הורמונלית ולכן יש צורך באבחון ראשוני על מנת שהרופא או הרופאה יוכלו לעלות על הבעיה הזו.

קביעת תור לטיפולים בנשירת שיער בדרכים טבעיות

אם אתם מחפשים לטפל בנשירה של השיער שלכם, כדאי לכם לפנות לפתרונות הטבעיים הקיימים היום. החברה המובילה בישראל לטיפול בבעיות של נשירה בדרכים טבעיות היא חברת HAIR SOLUTION הייר סולושיין בהנהלת המנכ"לית ד"ר ענת אלקין. 

טיפול מקצועי בנשירת שיער דרך המרכזים לרפואה אסתטית של חברת HAIR SOLUTION הייר סולושיין

אם החלטתם לפתור אחת ולתמיד את בעיית הנשירה שלכם, אתם יכולים לפנות כבר עכשיו לקביעת תור לייעוץ ראשוני אצל חברת HAIR SOLUTION הייר סולושיין. חברת HAIR SOLUTION הוקמה במטרה להנגיש את טיפולי השיער הטובים ביותר לאנשים הסובלים מנשירה. לטיפול בבעיית השיער שלכם התקשרו לחברת HAIR SOLUTION וקבעו פגישת ייעוץ.
 
 
יצירת קשר
5354*
נשמח לעמוד לשירותכם:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

סניף מרכז:
יגאל אלון 157, ת"א
בית פנינת האילון כניסה ב קומת קרקע
סניף בשרון:
רפפורט 3 קניון כפר סבא הירוקה, שר"פ 
רופאים מומחים קומה 11

סניף צפון:
התבור 9 , אורות הירוקה, אור עקיבא
סניף דרום:
שדרות ירושלים 18, אשדוד, קומה 5
דלת מימין בניין
k-towers
(סניף זה כרגע לא פעיל)

* המידע הכתוב באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי